BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT

BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT
BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT

Khamis, 21 Mei 2009

CEMBURU HENDAKLAH PADA TEMPATNYA, JANGAN CEMBURU BUTA...


CEMBURU…..

Aku tidak cemburu jika melihat orang mempunyai rumah banglo berpuluh buah.

Aku tidak cemburu jika melihat orang mempunyai tanah berjuta-juta hektar.

Aku tidak cemburu jika melihat orang mempunyai wang beribu-ribu trilion.

Aku tidak cemburu jika melihat orang mempunyai kedudukan sebagai presiden sesebuah negara.

Aku tidak cemburu jika melihat orang mempunyai teknologi hingga mampu tinggal di Planet Marikh.

Cuma yang cukup membuatkan aku cemburu dan amat-amat cemburu bila mengenangkan Rasul-Rasul S.A.W. dan Wali-Wali Allah S.W.T zaman dahulu sanggup berjaga malam, bersolat tahajud dan solat hajat, dan diakhiri dengan doa. “ Ya Allah , ya tuhanku , ampunkan dosa seluruh umat islam Ya Allah dan Rahmatilah mereka dengan kemuliaanmu Ya Allah….”

Tiada ulasan:

Catat Ulasan