BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT

BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT
BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT

Khamis, 9 Februari 2012

1 SOALAN 3 MIMPI MENYEBUT KEBESARAN ALLAH S.W.T.

12 RABIULAWWAL 1433 HIJRAH – SALAM MAULIDUR RASUL… Semoga Allah S.W.T. ampunkan seluruh umat islam dan semoga Allah S.W.T. beri hidayah kepada orang bukan islam. Saya nak tanya sikit, 2 tahun lepas, masa kaat opis ( MPOB Wilayah Utara Bangunan Wisma Pantai Butterworth, Pulau Pinang ) saya tidur masa rehat pukul 1:00 petang dan jaga pukul 2:45 petang kat bilik rehat ( kat surau lelaki )….masa tempoh tidur itu saya bermimpi 3 perkara…. 1) Saya terdengar suara orang RAMAI BERTAKBIR HARI RAYA dengan kuat sekali…. 2) Saya rasa perdengaran telinga saya berdengung yang amat kuat sekali ..dan sekali sekala terdengar sebutan Qalimah Allah Hu Akhbar… 3) Saya terdengan suara kanak-kanak bercakap iaitu suara anak sulung dan suara anak bungsu saya dan suara kanak-kanak yang lain bercakap dengan amat jelas sekali…depa cakap ingat Allah…ingat Allah….ingat Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan