BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT

BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT
BETAPA MANISNYA GADIS MENUTUP AURAT

Khamis, 9 Februari 2012

19 RAMADHAN 1430 HIJRAH… Semalam saya BERMIMPI di rumah lama saya di no 2967 Taman Mutiara, Sungai Kob , Kulim, Kedah, ( rumah lama yang telah saya jual ), di datangi dua tetamu berjubah dan berserban putih yang berwajah seperti pemuda Arab Saudi yang berkulit berlainan sekali dengan kulit manusia bumi , kulit mereka putih bercahaya seperti warna kuku manusia. Dia mengetuk pintu rumah saya , ketika itu saya baru selesai solat…mereka mengucapkan ASSALAMMUALAIKUM YA AHLIL RUMAH ( BAHASA ARAB CAMPUR BAHASA MALAYSIA ) …saya buka pintu terlopong melihat mereka, mereka menyuruh saya ikut mereka…saya ikut mereka , dan saya mengalihkan muka saya ke belakang semasa berjalan….saya melihat rumah LAMA SAYA ITU BERTUKAR MENJADI RUMAH BATU PERMATA BERWARNA HIJAU……………………..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan